Skoleledelsens betydning for spesialpedagogisk arbeid i et målstyrt skolesystem
Bengt PerssonHar overordnet post
Persson, Bengt Artikkel Språk ikke angitt utgitt 1997
Persson, Bengt Artikkel Språk ikke angitt utgitt 1997
*0011070578 *00520190130100218.0 *007ta *008040128s1997 xx# 000 u und d *00900608caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990401857704702201 *035 $a(NO-TrBIB)04018577x *035 $a04018577x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aPersson, Bengt$0(NO-TrBIB)11949$_127596800 *24510$aSkoleledelsens betydning for spesialpedagogisk arbeid i et målstyrt skolesystem$cBengt Persson *260 $c1997 *300 $as. 191-205 *7730 $tPedagogisk ledelse$dBergen-Sandviken : Fagbokforl., cop. 1997$z8276742807$w999618498604702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990401857704702202$b2021-11-02T03:16:57Z$z990401857704702202 ^