*0011059248
*00520190130110014.0
*007ta
*008150302s2013 xx# f 000 u nno d
*00901327caa a2200241 c 4500
*019 $bk
*0247 $a22420$2itar
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991314465254702201
*035 $a(NO-TrBIB)131446525
*035 $a131446525-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aFauske, Ragnhild$d1956-$0(NO-TrBIB)90197213$4aut$_62810000
*24510$a"Eg er så redd for ikkje å vere nøytral nok" :$bKorleis skal ein tolke kravet om ei objektiv og nøytral undervisning, og kva problem er knytte til desse målsettingane?$cRagnhild Fauske
*260 $c2013
*300 $aS. 215-238
*5050 $aObjektivitets- og nøytralitetsidealet innan vitskapsteori. -- Objektivitets- og nøytralitetsidealet i religionsvitskapen. -- Utfordringa for dagens RLE-lærar i høve objektiv og nøytral RLE-undervisning : Kan ein "kritisk måte" sikre nøytral undervisning? ; Nøytralitet, relativisme og sanning ; Nøytralitet og pedagogikk ; Liberale kjerneverdiar og nøytralitet ; Fritaksretten som svar på manglande nøytralitet. -- Konklusjon. -- Litteratur
*7102 $aRLE på Sunnmøre (prosjekt)$0(NO-TrBIB)13024612$_127068900
*7730 $tKunnskap til hva?$dTrondheim : Akademika forlag, cop. 2013$z9788232102099$w991313327754702201
*901 $a80
*914 $aScientific
*915 $a1
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991314465254702202$b2021-11-01T03:20:22Z$z991314465254702202
^