Markedsøkonomi, prissetting, strategiutvikling
Inngår i serie: Bedriftsøkonomi (3)
Bok Bokmål utgitt 1988
Bok Bokmål utgitt 1988
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001105917 *00520250613135822.0 *007cr *007ta *008121017s1988 no 000 u nob d *00901125cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a8290608497 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999510072034702201 *035 $a(NO-LaBS)20614438(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)122765494 *035 $a(NO-TrBIB)951007203 *035 $a951007203-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *245 $aMarkedsøkonomi, prissetting, strategiutvikling *260 $a[Bergen?]$bNHHK ; [Steinkjer] : DataPower$c1988 *300 $a105 s. *490 $aBedriftsøkonomi$v3 *500 $a1 øvingsdiskett lagt i lomme *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-02 *7001 $aBoye, Knut$d1937-2008$0(NO-TrBIB)97027777$_12930500 *7102 $aDataPower AS$0(NO-TrBIB)90792563$_13738300 *7102 $aNorges handelshøyskoles kursvirksomhet (Oslo)$0(NO-TrBIB)90643271$_16499600 *830 $aBedriftsøkonomi$v3$_121084700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012091208072$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999510072034702202$b2021-11-14T19:48:55Z$z999510072034702202 ^