"For norske lærere har stort sett en algoritme" : om undervisningskunnskap i matematikk
Janne FauskangerHar overordnet post
Fauskanger, Janne Artikkel Bokmål utgitt 2012
Fauskanger, Janne Artikkel Bokmål utgitt 2012
*0011055053 *00520190130105634.0 *007ta *008120829s2012 xx f 000 u nob d *00900802caa a2200229 c 4500 *019 $bk *0247 $a2312$2itar *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991216924424702201 *035 $a(NO-TrBIB)121692442 *035 $a121692442-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aFauskanger, Janne$0(NO-TrBIB)98028207$4aut$_31231500 *24510$a"For norske lærere har stort sett en algoritme" :$bom undervisningskunnskap i matematikk$cJanne Fauskanger *260 $c2012 *300 $as. 129-141 *653 $amatematikk$aundervisningskunnskap$_126898000 *7730 $aFoU i praksis(9 : 2011 Trondheim)$tFoU i praksis 2011$dTrondheim : Tapir akademisk forl., cop. 2012$z9788251929189$w991214214574702201 *901 $a80 *914 $aScientific *915 $a1 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991216924424702202$b2021-11-01T03:20:11Z$z991216924424702202 ^