*001972764
*00520230331161906.0
*007cr
*007ta
*008150925s1995 no# 000 u nob d
*00901065cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999603010544702201
*035 $a(NO-LaBS)14118456(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)09292185x
*035 $a(NO-TrBIB)960301054
*035 $a960301054-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aHelgesen, Thorolf$d1928-$0(NO-TrBIB)90080270$_26779500
*24510$aDet europeiske reklamemarkedet, utvikling og trender$cav Thorolf Helgesen, Rolf Høyer et al.
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1995
*300 $a27 s.
*4901 $aArbeidsnotat / Handelshøyskolen BI$v1995/62
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-07
*7001 $aHøyer, Rolf$d1935-$0(NO-TrBIB)90058062$_14846000
*830 0$aArbeidsnotat (Handelshøyskolen BI : 1994-1996 : trykt utg.)$x0806-8070$v1995/62$w999415378624702201$_14846100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009070701061$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999603010544702202$b2021-11-14T21:12:25Z$z999603010544702202
^