*001855063
*00520230304125832.0
*007cr
*007ta
*008130417s2005 no# 000 0 nob
*00901520cam a2200373 c 4500
*015 $a0514479$2nbf
*019 $bl
*020 $a8247171112$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990511956824702201
*035 $a(NO-LaBS)14044383(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)051195682
*035 $a(NO-TrBIB)112121896
*035 $a051195682-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a656.1.05
*08274$a388.312$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aArveland, Gunnar$d1957-$0(NO-TrBIB)5053465$_111547200
*24510$aAdaptiv kjøretøystyring med spot i gatenett med skjev trafikkfordeling$cGunnar Arveland
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for bygg, anlegg og transport$c2005
*300 $aXIV, 186 s.$bill.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2005:115
*502 $aAvhandling (dr. ing.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2005
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-21
*650 7$aTrafikkregulering$2tekord$_187116000
*653 $adoktoravhandlinger$adoktoringeniør$abygg,$aanlegg$atransport$_44968800
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2005:115$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011032108105$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990511956824702202$b2021-11-14T20:54:25Z$z990511956824702202
^