*00184627
*00520230309164753.0
*007ta
*008150416s2013 no 000 u nob
*00901499cam a2200325 c 4500
*015 $a1408071$2nbf
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42308-4$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991400901004702201
*035 $a(NO-LaBS)14296601(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)14009010x
*035 $a14009010x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*24500$aPedagogisk analyse :$bbeskrivelse av en pedagogisk analysemodell for å møte utfordringer i barnehagen$cThomas Nordahl ... [et al.]
*260 $a[Hamar]$bHøgskolen i Hedmark, Senter for praksisrettet utdanningsforskning$c2013
*300 $a57 s.$bfig.
*4901 $a[SePu-fagserie]$v[nr. 2013]
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-11-13
*653 $apedagogikk$abarnehagen$_27912700
*7001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$emedarb.$_10108900
*830 0$aSePU-fagserie (trykt utg.)$x1892-8374$v[nr. 2013]$w991146541584702201$_27912800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018111305017$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788205423084
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/4/8/9788205423084.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/4/8/9788205423084.jpg$qimage/jpeg
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991400901004702202$b2021-11-14T19:47:05Z$z991400901004702202
^