*001725316
*00520250613121923.0
*007ta
*008111114s2006 no 000 u eng d
*00901295cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990703911064702201
*035 $a(NO-LaBS)14671622(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070391106
*035 $a070391106-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aKind, Hans Jarle$d1959-$0(NO-TrBIB)90709626$_14689700
*24510$aNewspapers and advertising :$bthe effects of ad-valorem taxation under duopoly$cby Hans Jarle Kind, Guttorm Schjelderup and Frank Stähler
*260 $aBergen$bNorges handelshøyskole, Institutt for samfunnsøkonomi$c2006
*300 $a19 s.$bfig.
*4901 $aDiscussion paper / Norges handelshøyskole, Institutt for samfunnsøkonomi$v38 2006
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-04
*7001 $aSchjelderup, Guttorm$d1961-$0(NO-TrBIB)90173093$_14689900
*7001 $aStähler, Frank$0(NO-TrBIB)99021065$_14787800
*7760 $tNewspapers and advertising : the effects of ad-valorem taxation under duopoly$w990706283354702201
*830 0$aDiscussion paper (Norges handelshøyskole. Institutt for samfunnsøkonomi : trykt utg.)$v38 2006$w990305757884702201$_14332700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010010400031$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990703911064702202$b2021-11-14T20:44:56Z$z990703911064702202
^