*001633705
*00520230609064427.0
*007ta
*008140829s2011 no 000 0 nob
*00901997cam a2200433 c 4500
*015 $a1128217$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788276444506$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991122582124702201
*035 $a(NO-LaBS)13009796(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)112258212
*035 $a112258212-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a371.1022$221
*08274$a372.1102$qNO-OsNB$25/nor
*08274$a372.243$25/nor
*0830 $a371.9046$221
*0830 $a372.242$221
*0837 $a372.1102$25/nor
*1001 $aHelgevold, Nina$0(NO-TrBIB)1001316$_92396500
*24510$aÅ lære å kommunisere i det moderne klasserommet :$ben kvalitativ studie av interaksjonsformer på ungdomstrinnet$cNina Helgevold
*260 $aStavanger$bUniversitetet i Stavanger, Det humanistiske fakultet, Institutt for allmennlærerutdanning og spesialpedagogikk$c2011
*300 $a269 s.$bfig.
*4901 $aDoktorgradsavhandling ved UiS$vnr. 127
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Stavanger, 2011
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-07-09
*653 $akommunikasjon$agrunnskolen$aungdomsskolen$ainkluderende$apedagogikk$ainteraksjon$ainkludering$aklasseromsinteraksjon$aklasseromspedagogikk$aungdom$aungdomstrinnet$_92396600
*655 7$aDoktoravhandlinger$0(uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61$2ntsf$_202811400
*7102 $aUniversitetet i Stavanger$bInstitutt for allmennlærerutdanning og spesialpedagogikk$0(NO-TrBIB)5070943$4dgg$_28808700
*7760 $tÅ lære å kommunisere i det moderne klasserommet : en kvalitativ studie av interaksjonsformer på ungdomstrinnet$w991138408964702201
*830 0$aPhD thesis UiS (trykt utg.)$vnr. 127$w990611960704702201$_14296100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013070908026$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991122582124702202$b2021-11-14T20:37:27Z$z991122582124702202
^