*001362442
*00520250613122105.0
*007ta
*008110826s2006 no 000 u eng d
*00901404cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990707712354702201
*035 $a(NO-LaBS)14835916(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070771235
*035 $a070771235-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAnderson, Simon$0(NO-TrBIB)2085859$_64371600
*24510$aBroadcasting, advertising finance and the rationale for public broadcasting$cby Simon Anderson, Hans Jarle Kind, Guttorm Schjelderup
*260 $aBergen$bInstitute for Research in Economics and Business Administration$c2006
*300 $a12 bl.
*4901 $aSNF working paper$vno. 15/06
*500 $aSNF project no. : 1303
*500 $aSNF-project: Konvergens mellom IT, medier og telekommunikasjon: konkurranse- og mediepolitiske utfordringer
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-01-11
*7001 $aKind, Hans Jarle$d1959-$0(NO-TrBIB)90709626$_14689700
*7001 $aSchjelderup, Guttorm$d1961-$0(NO-TrBIB)90173093$_14689900
*7102 $aKonvergens mellom IT, medier og telekommunikasjon: konkurranse- og mediepolitiske utfordringer (prosjekt)$0(NO-TrBIB)4062945$_20694300
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vno. 15/06$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018011108090$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990707712354702202$b2021-11-14T20:14:30Z$z990707712354702202
^