*001193174
*00520250613134758.0
*007ta
*008130703s1993 no 000 u nob
*00901173cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999318268614702201
*035 $a(NO-LaBS)14488588(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)931826861
*035 $a931826861-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a338.46
*1001 $aStorvik, Aagoth Elise$d1961-$0(NO-TrBIB)90340522$_27402100
*24510$aProfesjonelle klientrelasjoner i privat og offentlig sektor$cav Aagoth Elise Storvik
*260 $aLysaker$bStatens institutt for forbruksforskning$c1993
*300 $a118 s.$bfig.
*4901 $aArbeidsrapport / Statens institutt for forbruksforskning$v4-1993
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-10-27
*650 7$aServiceindustri$2tekord$_185601100
*653 $aprofesjonssosiologi$asamhandling$aklientrelasjoner$aoffentlig$aprivat$atjenesteyting$aklienter$ahjelpere$asosialmedisin$_43136400
*830 0$aArbeidsrapport (Statens institutt for forbruksforskning : trykt utg.)$x0802-1570$v4-1993$w998920434074702201$_16551800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015102708059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999318268614702202$b2021-11-14T19:55:34Z$z999318268614702202
^