*001182807
*00520160622153635.0
*007ta
*008150303s2003 no# 000 0 eng
*00901632cam a2200337 c 4500
*015 $a0406658$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990400600554702201
*035 $a(NO-LaBS)13922019(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)040060055
*035 $a040060055-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a371.102$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aMunthe, Elaine$d1948-$0(NO-TrBIB)90349367$_11658100
*24510$aTeachers' professional certainty :$ba survey study of Norwegian teachers' perceptions of professional certainty in relation to demographic, workplace, and classroom variables$cElaine Munthe
*260 $a[Oslo]$bFaculty of Education, University of Oslo$bUnipub$c2003
*300 $a1 b. (flere pag.)
*4901 $aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo$vno. 25
*500 $aArbeidet er utført ved Senter for atferdsforskning, Høgskolen i Stavanger
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (dr. polit.) - Universitetet i Oslo, 2004
*653 $alærere$alærerrollen$alæreryrket$aundervisning$abeslutningstaking$asikerhet$aprofesjonalitet$anorge$aklasseledelse$apedagogikk$apersonlige$aegenskaper$alærerprofesjonalitet$alærerkvalifikasjoner$askolevirksomhet$afaglige$_41815500
*7102 $aHøgskolen i Stavanger$bSenter for atferdsforskning$0(NO-TrBIB)90881377$_15993500
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vno. 25$w990000894194702201$_204434800
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990400600554702202$b2021-11-14T19:54:49Z$z990400600554702202
^