*001142642
*00520250613141247.0
*007cr
*007ta
*008150519s1998 no 000 u nob d
*00901097cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8276710352
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999807010824702201
*035 $a(NO-LaBS)14386554(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100945376
*035 $a(NO-TrBIB)980701082
*035 $a980701082-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aSchewe, Theo$0(NO-TrBIB)90402168$_13398900
*24510$aKonkurransesituasjon og markedsføring for økonomistudiene ved Høgskolen i Hedmark på Rena$cTheo Schewe
*260 $aElverum$bHøgskolen i Hedmark$c1998
*300 $a33 s.$btab.
*4901 $aNotat / Høgskolen i Hedmark$vnr 1, 1998
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-04-09
*653 $ahøyere-utdanning$amarkedsføring$anorge$ahøgskoler$asøkertall$aungdomskull$_36444700
*830 0$aNotat (Høgskolen i Hedmark : trykt utg.)$x0808-0747$vnr 1, 1998$w999619114174702201$_14082900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010040906006$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999807010824702202$b2021-11-14T19:51:55Z$z999807010824702202
^