*001985706
*00520230330145655.0
*007cr
*007ta
*008140918s1990 no# 000 0 nob d
*00902051cam a2200385 c 4500
*015 $a9001456$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999314274874702201
*035 $a(NO-LaBS)14832906(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101900767
*035 $a(NO-TrBIB)931427487
*035 $a931427487-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a378.013
*080 $a378.14
*08274$a378.001$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPb 61$2ubtkl/2
*1001 $aDale, Erling Lars$d1946-2011$0(NO-TrBIB)90062728$_14909500
*24510$aOm universitet og høgskole :$bHabermas og Luhmann$cLars Erling Dale
*24614$aSamfunns- og kulturhistorisk ramme for universitet og høgskole : med utgangspunkt i presentasjon og kritikk av Habermas og Luhmann
*260 $a[Oslo]$bPedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$c[1990]
*300 $a166 s.
*4901 $aRapport / Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt$v4.1990
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2007-08-22
*60017$aHabermas, Jürgen$d1929-$0(NO-TrBIB)90051715$2bare$_12404600
*60017$aLuhmann, Niklas$d1927-1998$0(NO-TrBIB)90051998$2bare$_15680400
*653 $auniversitet$ahøyskoler$ahøyere$autdanning$apedagogisk$aforskning$askoleforskning$auniversiteter$ahøgskoler$asosiologi$alæring$apsykologi$akommunikasjon$asamfunnsforsking$areformpedagogikk$ahabermas,$ajürgen$aluhmann,$aniklas$apedagogikk$afilosofi$ateorier$akommentarer$askolepolitikk$auniversitetspedagogikk$ahøgskolepedagogikk$autdanningsamfunnssyn$_123112200
*7400 $aSamfunns- og kulturhistorisk ramme for universitet og høgskole : med utgangspunkt i presentasjon og kritikk av Habermas og Luhmann
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v4.1990$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007082204051$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999314274874702202$b2021-11-14T21:13:31Z$z999314274874702202
^