*001970390
*00520250613152541.0
*007ta
*008080416s1967 sw 000 u swe d
*00901049cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999114380924702201
*035 $a(NO-LaBS)15003517(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)911438092
*035 $a911438092-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*084 $a371.212.32$2utk
*084 $aP 24$2oosk
*084 $aP 29:Sv.3b$2oosk
*1001 $aDahllöf, Urban$0(NO-TrBIB)90316782$_27444400
*24510$aSkoldifferentiering och undervisningsførlopp :$bkomparativa mål- och processanalyser av skolsystem I$cUrban Dahlløf
*260 $aStockholm$bAlmqvist & Wiksell$c1967
*300 $a306 s.$bill.
*4901 $aGøteborg studies in educational sciences$v2
*4901 $aKompassprojektet
*653 $adifferensiering$askolesystemer$askole$aundervisningsdifferensiering$aelever$aungdomsskolen$aundervisning$amatematikkundervisning$alæreplaner$aSverige$_121852700
*830 0$aGöteborg studies in educational sciences (trykt utg.)$x0436-1121$v2$w998020657404702201$_12989200
*830 0$aKompassprojektet$_121852800
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999114380924702202$b2021-11-14T21:12:15Z$z999114380924702202
^