*001941236
*00520250613115711.0
*007ta
*008100531s2004 no 000 u eng
*00900908cam a2200217 c 4500
*019 $bl
*020 $a8279860703$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990408199144702201
*035 $a(NO-LaBS)14070551(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)040819914
*035 $a040819914-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aKasa, Sjur$d1961-2015$0(NO-TrBIB)90340518$_20614500
*24510$aUS trade policy power and sustainable consumption :$bbeef and cars in North East Asia$cSjur Kasa
*260 $aOslo$bCenter for Technology, Innovation and Culture$c2004
*300 $aS. [75]-100
*4901 $aReprint / Senter for teknologi, innovasjon og kultur, Universitetet i Oslo$vno. 21/2004
*500 $aSærtrykk av: Journal of consumer policy, 26(2003)
*830 0$aReprint (Universitetet i Oslo. Senter for teknologi, innovasjon og kultur : trykt utg.)$x1501-9888$vno. 21/2004$w990002014724702201$_13387500
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990408199144702202$b2021-11-14T21:08:25Z$z990408199144702202
^