*00188927
*00520250613134559.0
*007cr
*007ta
*008131001s1982 no 000 u nob d
*00901115cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999306996294702201
*035 $a(NO-LaBS)14088221(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)131999958
*035 $a(NO-TrBIB)930699629
*035 $a930699629-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBjørnsrud, Halvor$d1950-$0(NO-TrBIB)90655226$_27016800
*24513$aEt studium av noen sentrale didaktiske trekk ved utvalgte nordiske begynnerbøker i lesning$cHalvor Bjørnsrud
*260 $aOslo$bPedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$c1982
*300 $a114 s.
*4901 $aLærebøkene og skolens innhold. Rapport$v2
*504 $aBibliografi: s. 103-114.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-04-03
*653 $anordisk$aspråk$alesebøker$alærebøker$aleseopplæring$alesing$aundervisning$_28576500
*830 0$aLærebøkene og skolens innhold. Rapport$v2$_28576600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013040306054$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999306996294702202$b2021-11-14T19:47:25Z$z999306996294702202
^