*001827351
*00520230227122430.0
*007cr
*007ta
*008150419s2000 no# 000 u nob
*00901560cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990006495204702201
*035 $a(NO-LaBS)14556516(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)00064952x
*035 $a(NO-TrBIB)150751060
*035 $a00064952x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aEvensen, Annika$0(NO-TrBIB)99031414$_38669000
*24510$aKlimapolitikkens betydning for konkurransen mellom sjø- og landtransport$cav Annika Jaersen Evensen
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c2000
*300 $aII, 32 bl.$bill.
*4901 $aArbeidsnotat / Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$vnr 06/00
*500 $a"SIØS - senter for internasjonal økonomi og skipsfart"
*500 $aSNF-prosjekt nr : 1660
*500 $aSNF-prosjekt: Norsk og internasjonal klimapolitikk - konsekvenser for skipsfartsnæringen
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-04-15
*653 $aco2$aavgifter$atransport$_109272800
*7102 $aNorsk og internasjonal klimapolitikk - konsekvenser for skipsfartsnæringen (prosjekt)$0(NO-TrBIB)25622$_74081800
*7102 $aSenter for internasjonal økonomi og skipsfart$0(NO-TrBIB)90758088$_19356700
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$vnr 06/00$w999109272784702201$_13485200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015041508085$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990006495204702202$b2021-11-14T20:52:37Z$z990006495204702202
^