Faglig utvikling med to språk : en studie av minoritetstospråklige barns språklige liv, skolegang og teoretiskfaglige utvikling
Kiamil Zihni ØzerkØzerk, Kamil Z.
Bok Bokmål utgitt 1992
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001826057 *00520230330085011.0 *007ta *008150830s1992 no# 000 0 nob d *00901571cam a2200361 c 4500 *015 $a9201643$2nbf *019 $bl *020 $qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999210807004702201 *035 $a(NO-LaBS)14657401(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)921080700 *035 $a921080700-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *08274$a371.97$qNO-OsNB$24/nor *0837 $a404.2$qNO-OsNB$24/nor *084 $aPd 35$2ubtkl/2 *1001 $aØzerk, Kamil Z.$d1954-$0(NO-TrBIB)90213100$_16120200 *24510$aFaglig utvikling med to språk :$ben studie av minoritetstospråklige barns språklige liv, skolegang og teoretiskfaglige utvikling$cKiamil Zihni Øzerk *260 $aOslo$bPedadgogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$c1992 *300 $a610 s.$c24 cm *500 $aBilag til avhandlingen utgis separat. *502 $aAvhandling (dr.polit.) - Universitetet i Oslo, 1992. *504 $aBibliografi: s. 585-605. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-18 *653 $aminoriteter$ainnvandrerbarn$ainnvandrerelever$aspråkmestringspråkutvikling$abilingualisme$atospråklighet$askoleprestasjoner$_109164300 *7760 $tFaglig utvikling med to språk : en studie av minoritetstospråklige barns språklige liv, skolegang og teoretiskfaglige utvikling$w991515646804702201 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015111808125$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *917 $ad *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999210807004702202$b2021-11-14T20:52:31Z$z999210807004702202 ^