Markedet 2 : markedsføring for VKII : videreføring og fordypning i markedsføring
Inge Buan ... [et al.]Bok
Bokmål utgitt c1994
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001816776 *00520231226063507.0 *007cr *007ta *008130619s1994 no# 000 u nob *00901230cam a2200325 c 4500 *019 $bl *020 $a8203138594 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999406316604702201 *035 $a(NO-LaBS)13814039(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093268149 *035 $a(NO-TrBIB)940631660 *035 $a940631660-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *084 $aPd 52s$2ubtkl/2 *24500$aMarkedet 2 :$bmarkedsføring for VKII : videreføring og fordypning i markedsføring$cInge Buan ... [et al.] *250 $aBokmål[utg.] *260 $a[Oslo]$bAschehoug$cc1994 *300 $a248 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-21 *653 $amarkedsføring$alærebøker$avideregående$_80439400 *7001 $aBuan, Inge$0(NO-TrBIB)90675449$_42482100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009081301117$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8203138594 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788203138591 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *960 $al$9LOCAL *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999406316604702202$b2021-11-14T20:51:59Z$z999406316604702202 ^