*001803097
*00520230309191304.0
*007ta
*008150618s2014 no# 000 u nob
*00901349cam a2200325 c 4500
*015 $a1514576$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991505325984702201
*035 $a(NO-LaBS)13798600(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)150532598
*035 $a150532598-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*1001 $aOsmundsen, Karen$0(NO-TrBIB)15015386$4aut$_297610100
*24510$aEr ekskluslive lesere mer verdt enn overlappende lesere? :$bet casestudie basert på Bergensavisen og Bergens Tidende$cav Karen Osmundsen, Martha Stokka
*260 $aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning$c2014
*300 $a80 s.$bill.
*4901 $aArbeidsnotat / Samfunns- og næringslivsforskning$vnr. 8/14
*500 $aProsjektnr. : 1411
*500 $aSNF-prosjekt: Satsing i tele og media
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-07-26
*7001 $aStokka, Martha$d1990-$0(NO-TrBIB)15015385$4aut$_107262700
*7102 $aSatsing i tele og media (prosjekt)$0(NO-TrBIB)8081355$_13111700
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vnr. 8/14$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018072605045$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991505325984702202$b2021-11-14T20:51:08Z$z991505325984702202
^