*001776952
*00520180226123303.0
*007ta
*008160217s2015 no d m 00 0 eng
*00901610nam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a978-82-575-1318-4$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920080669102201
*035 $a(NO-LaBS)15029882(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*08204$a338.9680071$223/nor$qNO-OsNB
*1001 $aBentham, Hayley$d1984-$0(NO-TrBIB)1470399606843$4aut$_105095300
*24513$aAn investigation of education for sustainable development :$binterpretation and implementation at a teacher education institution in South Africa = En undersøkelse av utdanning for bærekraftig utvikling : tolkning og implementering i en lærerutdanningsinstitusjon i Sør-Afrika$cHayley Bentham
*24631$aEn undersøkelse av utdanning for bærekraftig utvikling :$btolkning og implementering i en lærerutdanningsinstitusjon i Sør-Afrika
*260 $aÅs$bDepartment of Mathematical Sciences and Technology, Faculty of Environmental Sciences and Technology, Norwegian University of Life Sciences$c2015
*300 $aIX, 258 s.$bdiagr. (noen kol.)$c24 cm
*4901 $aPhilosophiae doctor (PhD) thesis$v2015:83
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges miljø- og biovitenskapelige universitet, Ås, 2015
*651 7$aSør-Afrika$2norbok$_186213500
*7102 $aNorges miljø- og biovitenskapelige universitet$0(NO-TrBIB)14019383$4pbl$_11169400
*7102 $aNorges miljø- og biovitenskapelige universitet$bInstitutt for matematiske realfag og teknologi$0(NO-TrBIB)14024567$4dgg$_204468400
*830 0$aPhilosophiae doctor (PhD) thesis$v2015:83$w990424668734702201$_13191000
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919832695702202$b2021-11-14T20:49:09Z$z999919832695702202
^