Artikkelsamling i markedsføringsteori : sivilmarkedsførerstudiet
redaktør Kjell BygnesBok
Engelsk utgitt 1993
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001706015 *00520230330165254.0 *007cr *007ta *008150508s1993 no# 000 0 eng *00900929cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999323953254702201 *035 $a(NO-LaBS)13433079(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101214588 *035 $a(NO-TrBIB)932395325 *035 $a932395325-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *24500$aArtikkelsamling i markedsføringsteori :$bsivilmarkedsførerstudiet$credaktør Kjell Bygnes *260 $a[Oslo]$bNorges markedshøyskole$c1993 *300 $a181 s.$bfig. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-06-04 *588 $aKatalogisert etter omslaget *7001 $aBygnes, Kjell$0(NO-TrBIB)90723337$_60379000 *7102 $aNorges markedshøyskole$0(NO-TrBIB)90392134$_23133900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007120504007$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999323953254702202$b2021-11-14T20:43:31Z$z999323953254702202 ^