*001685112
*00520230310122443.0
*007cr
*007ta
*008150407s1982 no# 000 0 nob d
*00901793cam a2200421 c 4500
*015 $a8200839$2nbf
*015 $a8204052$2nbf
*019 $bl
*020 $a8251815401$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998310194174702201
*035 $a(NO-LaBS)11555954(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102682364
*035 $a(NO-TrBIB)831019417
*035 $a831019417-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a338.45(481-87)
*080 $a339.564
*080 $a339.727.24
*080 $a658.1.016.1
*08274$a338$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aMc 28$2ubtkl/2
*24500$aInternasjonaliseringsstrategier for norske industribedrifter$credigert av Bjørn Svendsen ; utgiver: Industriøkonomisk institutt
*260 $a[Oslo]$bTanum-Norli$c1982
*300 $a147 s.$bill.
*4901 $a[Rapport / Industriøkonomisk institutt$v23@>
*500 $aEn rapport fra Industriøkonomisk institutt i skriftserien fra Norges eksportskole.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-12-07
*650 7$aInternasjonal investering$2tekord$_187148300
*650 7$aeksport$2tekord$_187004500
*653 $ainternasjonalisering$anorge$aindustri$abedrifter$aeksportmarkedsføring$amarkedsføring$amarkeder$aeksport$aselskaper$aindustribedrifter$aindustripolitikk$astrategi$ainternasjonal$ainvesteringereksporthandel$aetablering$autviklingsland$asingapore$amalaysia$athailand$_97154600
*7001 $aSvendsen, Bjørn$d1946-$0(NO-TrBIB)90067525$ered.$_174437700
*830 0$aRapport (Industriøkonomisk institutt : trykt utg.)$x0801-3780$v23@>$w998011808724702201$_14677700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007070304068$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998310194174702202$b2021-11-14T20:41:44Z$z998310194174702202
^