*001653704
*00520250613131248.0
*007ta
*008110826s1992 no 000 0 eng
*00901125cam a2200229 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999214737294702201
*035 $a(NO-LaBS)13397004(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)921473729
*035 $a921473729-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aNesheim, Torstein$0(NO-TrBIB)90154740$_14728700
*24510$aExpanding organization theory :$bfive approaches to the study of customer-organization relations$cby Torstein Nesheim
*260 $aBergen$bCentre for Research in Economics and Business Administration$c1992
*300 $a24 s.
*4901 $aWorking paper / Centre for Research in Economics and Business Administration$v67/1992
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-12-13
*653 $atjenesteytende$abedrifter$akunderelasjoner$aorganisasjonsteori$_94265500
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$v67/1992$w999109272784702201$_13485200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016121348507$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999214737294702202$b2021-11-14T20:39:05Z$z999214737294702202
^