
Digital læring i skole og lærerutdanning
Rune Johan Krumsvik (red.)Bok · Bokmål · utgitt cop. 2016
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001637562 *00520230308082141.0 *007ta *008150822s2016 no ahdfer 001 0 mul *00904105cam a2200445 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-15-02049-5$qh.$cNkr 399.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991215906404702201 *035 $a(NO-LaBS)21216319(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)12159064x *035 $a12159064x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg$dNO-TrBIB *0410 $anob$anno *044 $cno *080 $a371.69 *08204$a371.334$223$qNO-5031401 *08204$a371.334$223/nor$qNO-OsBA *24500$aDigital læring i skole og lærerutdanning$cRune Johan Krumsvik (red.) *24633$aSkulen og den digitale læringsrevolusjonen *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$ccop. 2016$g2016-02-12 *300 $a334 s.$bill.$c24 cm *500 $a1. utg. 2007 med tittel: Skulen og den digitale læringsrevolusjonen *50500$gForord / Rune Johan Krumsvik. --$tDigital innovasjon i skole og lærerutdanning$rRune Johan Krumsvik. --$tEn profesjonsfaglig digitalt kompetent lærer? : muligheter og utfordringeri teknologirike læringsomgivelser./$rAnniken Furberg og Andreas Lund. --$tLærerstudenters digitale kompetanseutvikling i lærerutdanningen : hva sier forskningslitteraturen? /$rFredrik Mørk Røkenes. --$tVeien mot profesjonsfaglig digital kompetanse for lærerstudenten /$rGréta Björk Guðmundsdóttir og Geir Ottestad. --$tLærerstudenters multimodale skrivepraksiser /$rCarl F. Dons. --$tAppropriering av digital kompetanse i lærerutdanning /$rElen Instefjord. --$tNavigering i læringens grenseland – om grenseflater mellom formell og uformell læring /$rOla Erstad. --$tFaglig og ikke-faglig bruk av teknologi i klasserommet /$rMarte Blikstad-Balas. --$tOmvendt undervisning i matematikk – en eksplorativ case-studieom en matematikklærers erfaringer med metoden./$rRune Johan Krumsvik, Lise Øen Jones og Marianne Øfstegaard. --$tIKT i videregående skole./$rAnn Sørum Michaelsen. --$t«Flipped classroom – flipped learning :fra fokus på lærerens undervisning til elevens læring /$rAnne Cathrine Gotaas. --$tForskingsbasert multimedialæring /$rØystein Olav Skaar. --$tDigital lesing – hva vet vi? /$rBjarte Furnes og Elisabeth Norman. --$tFormativ e-vurdering i høyere utdanning /$rKristine Ludvigsen og Kjetil Egelandsdal. --$tLearning Analytics i skole og høyere utdanning /$rRune Johan Krumsvik og Fredrik Mørk Røkenes. --$tDigitale paradoks og undervisningskvalitet :$gepilog /$rRune Johan Krumsvik. --$gBidragsytere. --$gRegister *650 7$aDigital kompetanse$0(NO-TrBIB)HUME25906$2humord$_189006300 *650 7$aDigital læring$0(NO-TrBIB)HUME04289$2humord$_289029600 *650 7$aLærerutdanning$0(NO-TrBIB)HUME27346$2humord$_231189100 *650 7$aSkolen$0(NO-TrBIB)HUME27903$2humord$_335394400 *653 $aikt$aundervisning$alæring$askolen$adigitale$amedier$adigital$akompetanse$ae-læring$anettbasert$atilpasset$aopplæring$akunnskapsløftet$asituert$avurderingsformer$aprosjektarbeid$alæringsressurser$anettverkssamfunnet$aflipped classroom$_219317500 *7001 $aKrumsvik, Rune Johan$d1966-$0(NO-TrBIB)6018817$4edt$4aui$4aut$_11658000 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788215020495 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788215020495 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://www.universitetsforlaget.no/nettbutikk/digital-laering-i-skule-og-laerarutdanning-uf.html$nUniversitetsforlaget, Oslo$qtext/html *85642$3Innholdsfortegnelse (faksimile)$nUniversitetsforlaget, Oslo$qapplication/pdf$uhttps://magento.universitetsforlaget.no/media/blfa_files/9788215020495.pdf *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/5/9/9788215020495.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/5/9/9788215020495.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/5/9/9788215020495.jpg$qimage/jpeg *901 $a50 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919832676202202$b2021-11-14T20:37:53Z$z999919832676202202 ^