*001637205
*00520160401094632.0
*007ta
*008160223s2015 no 00 0 eng
*00900994nam a2200217 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920080436002201
*035 $a(NO-LaBS)14847069(bibid)
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aParganas, Petros$d1976-$0(NO-TrBIB)1459181431738$4aut$_73052100
*24510$aSocial media strategy in professional football :$bthe case of Liverpool FC$cPetros Parganas, Christos Anagnostopoulos
*260 $aMolde$bHøgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk$c2015
*300 $aBl. 62-75
*4901 $aSærtrykk / Høgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk$v2015:49
*500 $aSærtrykk fra: Choregia, 11(2015)nr.2
*7001 $aAnagnostopoulos, Christos$d1977-$0(NO-TrBIB)15005865$4aut$_13106100
*7102 $aHøgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk$0(NO-TrBIB)12041511$4pbl$_10064700
*830 0$aSærtrykk (Høgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk : trykt utg.)$v2015:49$w991331956864702201$_204430000
*913 $aNorbok$bNB
*960 $ahimsær15
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919832678502202$b2021-11-14T20:37:52Z$z999919832678502202
^