
Markedsundersøkelser : en praktisk innføring
Kjell RoslandRosland, Kjell G. · Bok · Bokmål · utgitt cop. 2007
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001609284 *00520230304202354.0 *007cr *007ta *008130730s2007 no# 000 0 nob *00901728cam a2200397 c 4500 *015 $a0714026$2nbf *019 $bl *020 $a9788256268047$qh.$cNkr 233.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990713995934702201 *035 $a(NO-LaBS)11657326(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)071399593 *035 $a(NO-TrBIB)132418428 *035 $a071399593-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a303.425.7$2UDC Medium edition *080 $a658.8.012 *080 $a658.8.012.12 *08274$a658.83$qNO-OsNB$25/nor *1001 $aRosland, Kjell G.$d1941-$0(NO-TrBIB)90158010$_15709800 *24510$aMarkedsundersøkelser :$ben praktisk innføring$cKjell Rosland *260 $aBekkestua$bNKI forl.$ccop. 2007 *300 $a76 s.$bill.$c30 cm *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-06-21 *653 $amarkedsanalyser$amarkedsundersøkelser$aundersøkelser$aproblemsløsning$_90016800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013062105030$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788256268047 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788256268047 *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/4/9788256268047.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/4/9788256268047.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/4/9788256268047.jpg$qimage/jpeg *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:990713995934702202$b2021-11-14T20:35:28Z$z990713995934702202 ^