Image på ti sekunder : en komparativ analyse av egenreklame på NRK og TV2
Susanne Østby SætherSæther, Susanne Østby
Bok Bokmål utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001558999 *00520250613141838.0 *007cr *007ta *008100310s1999 no 000 u nob d *00900965cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999908673074702201 *035 $a(NO-LaBS)13852445(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100562949 *035 $a(NO-TrBIB)990867307 *035 $a990867307-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aSæther, Susanne Østby$d1972-$0(NO-TrBIB)99031709$_23690000 *24510$aImage på ti sekunder :$ben komparativ analyse av egenreklame på NRK og TV2$cSusanne Østby Sæther *260 $aOslo$bUniversitetet$c1999 *300 $a100 s. *500 $aHovedoppgave i medievitenskap - Universitetet i Oslo, 1999 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-25 *653 $ahovedoppgave$amedievitenskap$_34448900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010022500047$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *917 $ah *999 $aoai:nb.bibsys.no:999908673074702202$b2021-11-14T20:30:48Z$z999908673074702202 ^