Service satisfaction and service quality : a multilevel approach
Torvald Øgaard ... [et al.]Inngår i serie: Working papers from Stavanger College (41/1998)
Bok Engelsk utgitt 1998
Bok Engelsk utgitt 1998
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001490819 *00520250613141415.0 *007cr *007ta *008140618s1998 no 000 0 eng d *00901224cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8276440533$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999815582164702201 *035 $a(NO-LaBS)14047721(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)09361697x *035 $a(NO-TrBIB)981558216 *035 $a981558216-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *24500$aService satisfaction and service quality :$ba multilevel approach$cTorvald Øgaard ... [et al.] *260 $aStavanger$bSchool of Economics and Business Administration$c1998 *300 $a44 bl.$bfig. *4901 $aWorking papers from Stavanger College$v41/1998 *500 $aUndertittel på omslaget: a multilevel approac[sic] *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-14 *653 $aservicekvalitet$akundeservice$akundetilfredshet$_78017200 *7001 $aØgaard, Torvald$0(NO-TrBIB)48668$_21317600 *7402 $aA multilevel approac *830 0$aArbeidspapirer fra Høgskolen i Stavanger (trykt utg.)$x1500-5488$v41/1998$w999714289054702201$_13185400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009101404084$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999815582164702202$b2021-11-14T20:24:52Z$z999815582164702202 ^