A strategy for small business internationalisation
by Pat Joynt and Lawrence WelchInngår i serie: Særtrykk / Bedriftsøkonomisk institutt (1985/4)
Joynt, Pat Bok Engelsk utgitt 1985
Joynt, Pat Bok Engelsk utgitt 1985
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001454989 *00520250613134620.0 *007ta *008120703s1985 no 000 u eng d *00900820cam a2200217 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999308740644702201 *035 $a(NO-LaBS)13863660(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)930874064 *035 $a930874064-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aJoynt, Pat$0(NO-TrBIB)90225161$_15487200 *24512$aA strategy for small business internationalisation$cby Pat Joynt and Lawrence Welch *260 $aBekkestua$bBedriftsøkonomisk institutt$c1985 *300 $aS. 64-73 *4901 $aSærtrykk / Bedriftsøkonomisk institutt$v1985/4 *500 $aSærtrykk av: International Marketing Review, 1985 *7001 $aWelch, Lawrence S.$0(NO-TrBIB)90286709$_16452200 *830 0$aSærtrykk (Bedriftsøkonomisk institutt : trykt utg.)$x0800-9872$v1985/4$w998810043674702201$_16452300 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999308740644702202$b2021-11-14T20:22:04Z$z999308740644702202 ^