*001385955
*00520230303091801.0
*007cr
*007ta
*008150619s2004 no# 000 0 nob
*00901951cam a2200421 c 4500
*015 $a0407818$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990402259254702201
*035 $a(NO-LaBS)14676886(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)040225925
*035 $a(NO-TrBIB)113834888
*035 $a040225925-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a37.012:301.082
*080 $a37.014.3
*080 $a371.214
*08274$a372.1$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aBjørnsrud, Halvor$d1950-$0(NO-TrBIB)90655226$_27016800
*24510$aForskermøte med en fortellende skole :$baksjonsforskning og aksjonslæring som strategier for at lærerne ved en skole bedre kan forstå læreplanens idealer om en inkluderende skole$cHalvor Bjørnsrud
*260 $a[Oslo]$bPedagogisk forskningsinstitutt, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$bUnipub$c2004
*300 $a285 s.
*4901 $aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo$vno. 26
*4901 $aUnipubavhandlinger
*502 $aAvhandling (dr. polit.) - Universitetet i Oslo, 2003
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-07-11
*653 $aaksjonslæring$aaksjonsforskning$askoleutvikling$ainkluderende$askole$apedagogikk$alæreplaner$al97$agrunnskolen$askoleledelse$alærere$aaksjonsforsking$aeinskapsskolen$_66828600
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vno. 26$w990000894194702201$_204434800
*830 0$aUnipubavhandlinger$_11585900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011071108043$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Sammendrag$uhttp://www.uv.uio.no/forsk/disputaser/gamledisp/HalvorBjornsrudsammendrag.html$qtext/html
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990402259254702202$b2021-11-14T20:16:07Z$z990402259254702202
^