
Spesialundervisning : innhald og funksjon
Peder Haug (red.)Bok · Flerspråklig · utgitt 2017
Ikke ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*00136638 *00520210701060209.0 *007ta *008170608s2017 no a e 00 0 mul *00905859cam a2200601 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-521-9411-1$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920311985202201 *035 $a(NO-LaBS)20820801(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150273423 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *0410 $amul$anob$anno *080 $a376 *08204$a371.9$223/nor$qNO-ElHIB *08204$a371.9$qNO-OsBAS$223/nor *24500$aSpesialundervisning :$binnhald og funksjon$cPeder Haug (red.) *260 $aOslo$bSamlaget$c2017 *300 $a414 s.$bfig.$c24 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *500 $a"Grunnlaget for kapitla i boka kjem frå prosjektet: "The Function of Special Education - (SPEED). Boka presenterer eit lite utval tema med grunnlag i data frå prosjektet, ... . Prosjektet har vore eit samarbeid mellom forskarar ved Høgskolen i Innlandet, avdeling Hamar (tidlegare Høgskolen i Hedmark) og forskarar frå Høgskulen i Volda. Dette prosjektet tok til i 2012 og vert formelt avslutta sommaren 2017". -- Forord / Peder Haug, s. 7 *5050 $tÅ møte mangfaldet i opplæringa /$rPeder Haug. --$tSPEED-prosjektet, metode, datagrunnlag og prosedyrar /$rArne Kåre Topphol, Peder Haug og Thomas Nordahl. --$tSambandet mellom ordinær opplæring og spesialundervisning i lys av inkludering /$rAnne Randi Fagerlid Festøy og Peder Haug. --$tSpesialundervisning for fleirspråklege elevar /$rAnne-Kari Remøy. --$tUngdomsskuleelevar med spesialundervisning og deira relasjon til læraren /$rGunhild Nordvik Reite. --$tLavt presterende elever og kjønnsforskjeller : hvem får og hvem får ikke spesialundervisning? /$rGro Løken, Ratib Lekhal og Peder Haug. --$tMer ekskludering på ungdomstrinnet? /$rKari Nes. --$tFrimodige samtaler om tilfredsstillende læringsutbytte$rHege Knudsmoen. --$tStaveutfordringer på mellomtrinnet /$rSofie Emilie Holmen. --$tFor den som har, skal få? : utfordringer for mellomtrinnets lesere /$rJorunn Aske. --$tIKT for elevar med spesifikke lese- og skrivevanskar$rTerje Mølster. --$tUtvikling av kartleggingsprøver i matematikk /$rFrode Opsvik og Leif Bjørn Skorpen. --$tKorleis elevar forstår desimaltal /$rHilde Opsal og Arne Kåre Topphol.-$tElevar med matematikkvanskar og deira utvikling i løpet av eit år /$rLeif Bjørn Skorpen. --$tLæringsutbytet i matematikk / |$rFrode Opsvik og Peder Haug. --$tForståelse av læringsutbyttet til elever som mottar spesialundervisning /$rThomas Nordahl. --$tElever med vedtak om spesialundervisning : hva vet vi, hvordan har de det, og trives de på skolen? /$rRatib Lekhal. --$tKva spesialundervisning handlar om, og kva funksjon den har /$rPeder Haug *520 $aKva handlar spesialundervisning om, og kva funksjon har den? Dette har vore hovudspørsmåla i forskingsprosjektet SPEED (2013-2017) som boka byggjer på. Motivasjonen for den omfattande forskinga har vore at det er nytta mykje ressursar til spesialundervisning. Samstundes er kunnskapen liten om korleis den er praktisert for dei mange elevane som får den og om den fungerer slik det var tenkt. Skal vi skjøne spesialundervisninga, må vi også forstå den ordinære opplæringa. Difor studerer prosjektet begge deler, og relaterer mange av drøftingane om spesialundervisning opp mot den ordinære opplæringa. Til grunn for artiklane i boka ligg opplysningar frå lærarar, foreldre og elevar og data frå klasseromsobservasjonar. *610 $aThe Function of Special Education$0(NO-TrBIB)1492758309821$d2012-2017$_19410700 *650 7$aDyskalkuli$0(NO-TrBIB)HUME22178$2humord$_190394500 *650 7$aFlerspråklige elever$0(NO-TrBIB)HUME22595$2humord$_187607900 *650 7$aInformasjonsteknologi$0(NO-TrBIB)HUME04175$2humord$_186833000 *650 7$aInkludering$0(NO-TrBIB)HUME23482$2humord$_185750900 *650 7$aKjønnsforskjeller$0(NO-TrBIB)HUME09302$2humord$_188707000 *650 7$aLese- og skrivevansker$0(NO-TrBIB)HUME25680$2humord$_191849700 *650 7$aMatematikk (Faget)$0(NO-TrBIB)HUME24532$2humord$_185489700 *650 7$aMinoritetsspråklige elever$0(NO-TrBIB)HUME23353$2humord$_185750100 *650 7$aSpesialpedagogikk$2bokbas$9nno$_188536300 *650 7$aSpesialpedagogikk$2bokbas$9nob$_188536400 *650 7$aSpesialundervisning$0(NO-TrBIB)HUME24850$2humord$_185473900 *650 7$aTilpasset opplæring$0(NO-TrBIB)HUME26137$2humord$_185474000 *650 7$aUndervisning$0(NO-TrBIB)HUME07899$2humord$_185560200 *653 $aspesialpedagogikk$aSPEED-prosjektet$aopplæring$apedagogikk$aspesialundervisning$atilpasset opplæring$_19411200 *7001 $aHaug, Peder$d1947-$0(NO-TrBIB)90074125$4edt$_11657900 *710 $aThe Function of Special Education,$0(NO-TrBIB)1492758309821$d2012-2017$4pbl$_19411300 *77608$tSpesialundervisning$z978-82-521-9961-1$w999920849739402201 *77608$tSpesialundervisning$z978-82-521-9961-1$w999921041686202201 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/23/34/150273423/productimage_OS_6b1faf4d2d413bf6bacd3e856fa8d1d075289e20.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/23/34/150273423/productimage_ORG_3d594f1c08ac797708ecba0aff63978a6c12ce6e.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788252194111 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://samlaget.no/collections/peder-haug/products/spesialundervisning-innhald-og-funksjon$qtext/html *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/1/1/9788252194111.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/1/1/9788252194111.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/1/1/9788252194111.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *991 $aConstituent parts *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919880694902202$b2021-12-07T03:29:31Z$z999919880694902202 ^