Service management
Kim Knudsen og Klaus LundKnudsen, Kim
Bok Dansk utgitt 1982
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001350942 *00520250613082541.0 *007ta *008150106s1982 dk 000 u dan d *00900760cam a2200229 c 4500 *019 $bl *020 $a8787787202 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999211000604702201 *035 $a(NO-LaBS)13802458(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)92110006x *035 $a92110006x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aKnudsen, Kim$d1934-$0(NO-TrBIB)90600967$_63144300 *24510$aService management$cKim Knudsen og Klaus Lund *260 $aKøbenhavn$bCiviløkonomernes forlag$c1982 *300 $a144 s.$bill. *500 $aPå omslaget: Introduktion til service management *653 $abedriftsledelse$amarkedsføring$aserviceorganisasjoner$_63144400 *7001 $aLund, Klaus$0(NO-TrBIB)90127857$_63144500 *7400 $aIntroduktion til service management *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999211000604702202$b2021-11-14T20:13:29Z$z999211000604702202 ^