Forbrukerpsykologi : mellom ren empiri og filosofi
av Frode NyengInngår i serie: TØH-serien (2002:2)
Nyeng, Frode Bok Bokmål utgitt 2002
Nyeng, Frode Bok Bokmål utgitt 2002
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001345081 *00520230301081443.0 *007cr *007ta *008150317s2002 no# 000 u nob d *00901097cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8278770514$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990208435854702201 *035 $a(NO-LaBS)15102384(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)020843585 *035 $a(NO-TrBIB)114692718 *035 $a020843585-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a659.113.252 *1001 $aNyeng, Frode$d1970-$0(NO-TrBIB)90673800$_13832500 *24510$aForbrukerpsykologi :$bmellom ren empiri og filosofi$cav Frode Nyeng *260 $aTrondheim$bHøgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for økonomisk-administrativ utdanning$c2002 *300 $a20 s. *4901 $aTØH-serien$v2002:2 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-09-23 *653 $aforbrukeratferd$aforbrukerpsykologi$_62510300 *830 0$aTØH-serien (trykt utg.)$x0802-7226$v2002:2$w999001172064702201$_15289400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011092306159$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990208435854702202$b2021-11-14T20:13:04Z$z990208435854702202 ^