
Raketter og rebeller : strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om
Monna Nordhagen og Kirsti Rogne ; omslagsillustrasjon og illustrasjoner i boken: Vegard Aspelund, Oliver Riches, Petter Tangen, Joakim Grønli og Truong Vu PhamNordhagen, Monna · Bok · Bokmål · utgitt [2020]
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001301662 *00520230307095310.0 *007ta *008191114s2020 no a e 00 0 nob *00903250nam a2200505 c 4500 *019 $bl *020 $a9788245033519$qheftet$cNkr 249.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920945447702201 *035 $a(NO-LaBS)12354773(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150334105 *040 $aNO-OsBAS$bnob$erda$dNO-OsNB *080 $a658.626 *08204$a658.827$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aNordhagen, Monna$d1960-$0(NO-TrBIB)90292197$4aut$_21595900 *24510$aRaketter og rebeller :$bstrategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om$cMonna Nordhagen og Kirsti Rogne ; omslagsillustrasjon og illustrasjoner i boken: Vegard Aspelund, Oliver Riches, Petter Tangen, Joakim Grønli og Truong Vu Pham *250 $a2. utgave *264 1$aBergen$bFagbokforlaget$c[2020] *300 $a289 sider$billustrasjoner$c22 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/#1007$2rdamt *338 $abind$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/#1049$2rdact *500 $a1. utgave 2017 *520 $aRaketter og rebeller er som undertittelen sier skrevet for "deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om". Siden 1. utgave kom ut i 2017 har behovet for å bygge merkevarer blitt stadig mer aktuelt. Digitale merkevaren bygges gjennom brukeropplevelsen, og det betyr at merkevaren påvirkes av alt fra forretningsmodell til feilmeldinger. Dermed må alle i organisasjonen ha like god forståelse for merkevaren og hvordan de kan være med å styrke den. *650 7$aDesign$2bokbas$9nno$_192368200 *650 7$aDesign$2bokbas$_188140500 *650 7$aMarkedsføring$0(No-TrBIB)HUME07755$2humord$_187669400 *650 7$aMarkedsføring$2bokbas$9nob$_188206800 *650 7$aMarknadsføring$2bokbas$9nno$_188206900 *650 7$aMerkevarer$0(NO-TrBIB)HUME19596$2humord$_188207000 *650 7$aStrategisk ledelse$0(NO-TrBIB)HUME24234$2humord$_186430300 *653 $amerkevarebygging$astrategier$amerkevarekompetanse$amerkevarer$_57386900 *7001 $aAspelund, Vegard$d1978-$0(NO-TrBIB)1492764532643$4ill$_47781700 *7001 $aGrønli, Joakim$d1987-$0(NO-TrBIB)1579001846797$4ill$_57387000 *7001 $aPham, Truong Vu$d1980-$0(NO-TrBIB)1492764532644$4ill$_47781800 *7001 $aRiches, Oliver$0(NO-TrBIB)1492764532645$4ill$_47781900 *7001 $aRogne, Kirsti$d1973-$0(NO-TrBIB)1016006$4aut$_21596500 *7001 $aTangen, Petter$d1989-$0(NO-TrBIB)1579001846793$4ill$_57387100 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/05/41/150334105/productimage_OS_30680655f8d2b0036bd420dbb4aa68c0fa294c7c.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/05/41/150334105/productimage_ORG_b79a0add951c60d3bb1b7e4053709e1c97edc835.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245033519 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/9/1/9788245033519.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/9/1/9788245033519.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/9/1/9788245033519.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920037683902202$b2021-11-14T20:09:12Z$z999920037683902202 ^