Media competition on the Internet
by Pedro P. Barros ... [et al.]Inngår i serie: Særtrykkserie / Norges handelshøyskole. Institutt for samfunnsøkonomi (280)
Bok Engelsk utgitt 2005
Bok Engelsk utgitt 2005
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001233539 *00520250613113427.0 *007ta *008050617s2005 no 000 u eng d *00900912cam a2200217 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990509234204702201 *035 $a(NO-LaBS)14650051(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)050923420 *035 $a050923420-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *24500$aMedia competition on the Internet$cby Pedro P. Barros ... [et al.] *260 $a[Bergen]$bNorwegian School of Economics and Business Administration,Department of Economics$c2005 *300 $a18, 7 s.$bfig. *4901 $aSærtrykkserie / Norges handelshøyskole. Institutt for samfunnsøkonomi$v280 *500 $aSærtrykk fra: Topics in economic analysis & policy 4(2004)nr 1 *588 $aKatalogisert etter omslag *7001 $aBarros, Pedro P.$0(NO-TrBIB)98061330$_30202300 *830 0$aSærtrykkserie (Norges handelshøyskole. Institutt for samfunnsøkonomi)$x0801-9215$v280$w999009814904702201$_14212100 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990509234204702202$b2021-11-14T19:59:27Z$z990509234204702202 ^