
Reklame. 1.
Truls Helweg, Trond Høiås, Hilde Britt S. MellbyeHelweg, Truls
Bok Nynorsk utgitt c1999
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001200410 *00520250613113515.0 *007cr *007ta *008100913s1999 no 000 u nno *00901209cam a22003017c 4500 *019 $bl *020 $a8202170702$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990514677804702201 *035 $a(NO-LaBS)3026928(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)05146778x *035 $a(NO-TrBIB)101982119 *035 $a05146778x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aHelweg, Truls$d1940-2011$0(NO-TrBIB)99012365$_31461300 *24510$aReklame$cTruls Helweg, Trond Høiås, Hilde Britt S. Mellbye$n1 *250 $aNynorsk[utg.] *260 $aOslo$bCappelen$cc1999 *300 $a158 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-09-13 *653 $akommunikasjon$aforbrukeradferd$areklame$_44051700 *7001 $aHøiås, Trond$0(NO-TrBIB)90796072$_31461500 *7001 $aMellbye, Hilde Britt S.$0(NO-TrBIB)99012364$_31461600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010081803030$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202170702 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202170707 *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990514677804702202$b2021-11-14T19:56:03Z$z990514677804702202 ^