Bedre salg, en samfunnssak : mål og midler
utgitt av Norges salgs-og reklame-forbundInngår i serie: Norges salgs- og reklameforbund (Skrift nr. 3)
Bok Bokmål utgitt 1952
Bok Bokmål utgitt 1952
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001177593 *00520230331113515.0 *007cr *007ta *008121004s1952 no 000 u nob d *00901035cam a2200301 c 4500 *015 $a5200208$2nbf *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999506247484702201 *035 $a(NO-LaBS)14695030(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)120444291 *035 $a(NO-TrBIB)950624748 *035 $a950624748-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.85$2UDC Medium edition *08204$a658.8$223 *24500$aBedre salg, en samfunnssak :$bmål og midler$cutgitt av Norges salgs-og reklame-forbund *260 $aOslo$bForbundet$c1952 *300 $a59 s. *4901 $aNorges salgs- og reklameforbund$vSkrift nr. 3 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-03-02 *653 $asalg$amarkedsføring$_41139100 *830 0$aNorges salgs- og reklameforbund$vSkrift nr. 3$_41139200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012020808148$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999506247484702202$b2021-11-14T19:54:26Z$z999506247484702202 ^