Seminararbeid i markedsføring : en analyse av bedriften Eik skog a/s og mulige tiltak for større markedsandel
Kirsti Kvalø, Anniken Gedde-DahlKvalø, Kirsti
Bok Bokmål utgitt 1989
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*00116435 *00520250613121958.0 *007cr *007ta *008120810s1989 no 000 u nob *00900981cam a22002417c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990705113144702201 *035 $a(NO-LaBS)15091523(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)070511314 *035 $a(NO-TrBIB)122065395 *035 $a070511314-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aKvalø, Kirsti$0(NO-TrBIB)7023501$_14892400 *24510$aSeminararbeid i markedsføring :$ben analyse av bedriften Eik skog a/s og mulige tiltak for større markedsandel$cKirsti Kvalø, Anniken Gedde-Dahl *260 $a[Hønefoss]$bSLHK$c1989 *300 $a32 bl. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-08-03 *7001 $aGedde-Dahl, Anniken$0(NO-TrBIB)7023500$_14892500 *7102 $aStatens lærerhøgskole i handels- og kontorfag$0(NO-TrBIB)90398858$_14892600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012080309069$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990705113144702202$b2021-11-14T19:40:40Z$z990705113144702202 ^