*0011561287 *008090317s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.7 *100 $aOpseth, Lena$_69904500 *245 $aTema: Timss-undersøkelsen$b- må gå mer i dybden *300 $aS. [12]-17 *520 $aTimss står for Trends in International Mathematics and Science Study *590 0$aBerg, Kristine. - I: Utdanning. - Nr. 6 (2009). - S. 42 *590 0$aBerg, Kristine. - I: Utdanning. - Nr. 7 (2009). - S. 52 *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $aTallforståelse$2norart$_62243400 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $amatematikkforståelse$2norart$_69930500 *650 $arealfag$2norart$_14710500 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *700 $aSkjelbred, Liv$_129017500 *773 $tUtdanning$gNr. 1 (2009)$x1502-9778$w(NO-LaBS)412136(tnr) *999 $z900445812$anorart:900445812 ^