A consumer as an entrant in the Norwegian cement market
Inngår i serie: LOS-senter særtrykk (9309)
Sørgard, Lars Bok Bokmål utgitt <1993>
Sørgard, Lars Bok Bokmål utgitt <1993>
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001150654 *00520250613134948.0 *007cr *007ta *008120624s1993 no 000 u nob d *00900970cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999325851594702201 *035 $a(NO-LaBS)14389326(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)121793656 *035 $a(NO-TrBIB)932585159 *035 $a932585159-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aSørgard, Lars$d1959-$0(NO-TrBIB)90233932$_14212000 *24512$aA consumer as an entrant in the Norwegian cement market *260 $aBergen$c<1993> *300 $aS. 191-204$bfig. *4901 $aLOS-senter særtrykk$v9309 *500 $aSærtrykk av: The Journal of Industrial Economics, 41(1993)nr 2 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-06-26 *830 0$aLOS-senter særtrykk (trykt utg.)$x0802-927x$v9309$w999105730344702201$_14629900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012052508015$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999325851594702202$b2021-11-14T19:52:29Z$z999325851594702202 ^