*001145961
*00520230302084339.0
*007ta
*008150401s2002 no# 000 0 nob
*00901246cam a2200313 c 4500
*015 $a0307473$2nbf
*019 $bl
*020 $a8291655170$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990303011224702201
*035 $a(NO-LaBS)14641998(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)030301122
*035 $a030301122-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a371.91$qNO-OsNB$24/nor
*0837 $a404.2$qNO-OsNB$24/nor
*24500$aTospråklighet og lesing/skriving hos døve barn :$ben kartlegging av grunnskoleelever og deres språklige situasjon$cKnut Arnesen ... [et al.]
*260 $aOslo$bSkådalen kompetansesenter$c2002
*300 $a315 s.
*4901 $aSkådalen publication series$vnr 16
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-07-04
*653 $ahørselshemmede$adøve$atospråklighet$alesing$askriving$abarn$_36920900
*7001 $aArnesen, Knut$d1938-2011$0(NO-TrBIB)90794913$emedarb.$_59520700
*830 0$aSkådalen publication series (trykt utg.)$x0807-5263$vnr 16$w999608447674702201$_34108900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016070408181$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990303011224702202$b2021-11-14T19:52:09Z$z990303011224702202
^