Forholdet mellom elev og lærer i KRL-faget : et asymmetrisk eller dialogisk forhold?
Sidsel Lied
Artikkel Bokmål
*0011391989 *008050523s2005 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.84 *100 $aLied, Sidsel$uHøgskolen i Hedmark, avdeling for lærerutdanning, Hamar ; sidsel.lied@luh.hihm.no$_134021200 *245 $aForholdet mellom elev og lærer i KRL-faget$bet asymmetrisk eller dialogisk forhold? *300 $aS. [5]-21 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aDialog$2norart$_18704600 *650 $aintegrering$9nor$2norart$_129036300 *650 $akristendomskunnskap med religions- og livssynsorientering (KRL)$9nor$2norart$_130972900 *650 $alivssyn$9nor$2norart$_129519000 *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $areligiøs tro$9nor$2norart$_128787600 *653 $aKRL$9eng$_157838400 *653 $adialogue$9eng$_129170400 *653 $aintegrating socialisation$9eng$_157838500 *653 $arelationship teacher-pupil$9eng$_157838600 *653 $areligious plurality$9eng$_139469000 *773 $tPrismet$gÅrg. 56, nr 1 (2005)$x0032-8847$w(NO-LaBS)536130(tnr) *999 $z500368452$anorart:500368452 ^