Rekruttering til Hjerteskolen - tilfeldig eller velbegrunnet helsepedagogisk tiltak?
Kristine Svegården
Artikkel Bokmål
*0011320609 *008210310s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a362.1961 *100 $aSvegården, Kristine$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid$_153724500 *245 $aRekruttering til Hjerteskolen - tilfeldig eller velbegrunnet helsepedagogisk tiltak? *300 $aS. [1-17] *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $ahjertesykdommer$9nor$2norart$_129385800 *650 $akarsykdommer$9nor$2norart$_129832900 *650 $apasientopplæring$9nor$2norart$_131907700 *650 $arekruttering$2norart$_125004900 *700 $aTveiten, Sidsel$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid$_136123300 *773 $tSykepleien forskning [elektronisk ressurs]$g16 (2021)$x1891-2710 *8564 $uhttps://doi.org/10.4220/sykepleienf.2021.83290 *999 $z2100659060$anorart:2100659060 ^