Bærekraftig utvikling som tverrfaglig tema i grunnskolens naturfag og samfunnsfag - en læreplananalyse
Kirsti Marie Jegstad · Artikkel · Bokmål
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011320427 *008210303s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.357 *08230$a372.89 *100 $aJegstad, Kirsti Marie$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier (LUI), Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning (GFU)$_135606000 *245 $aBærekraftig utvikling som tverrfaglig tema i grunnskolens naturfag og samfunnsfag - en læreplananalyse *246 $aSustainable development as an interdisciplinary topic in the Norwegian school subjects natural sciences and social studies - a curriculum analysis *300 $aS. 297-312 : ill., port. *500 $aHeftet har tittelen: Temanummer bærekraft og livsmestring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aNaturfag$2norart$_14505600 *650 $abærekraftig utvikling$9nor$2norart$_129282600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alæreplaner$9nor$2norart$_129080400 *650 $asamfunnsfag$9nor$2norart$_129927800 *653 $acurriculum analysis$9eng$_139033900 *653 $anatural sciences$9eng$_136136600 *653 $asocial studies$9eng$_140332300 *653 $asustainable development$9eng$_135835300 *700 $aRyen, Erik$4aut;$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier (LUI), Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning (GFU)$_148189800 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 104, nr. 3 (2020)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2020-03-07 *999 $z2100658878$anorart:2100658878 ^