Gender differences in Norwegian engineering students understanding of Newtonian mechanics
Jonas Persson
Artikkel Engelsk
*0011298691 *008200814s2020 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a530.0711 *100 $aPersson, Jonas$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for naturvitenskap, Institutt for fysikk$_142391600 *245 $aGender differences in Norwegian engineering students’ understanding of Newtonian mechanics *300 $aS. 19-32 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aFysikk$2norart$_10538700 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aingeniørutdanning$2norart$_26563200 *650 $akjønnsforskjeller$2norart$_74043700 *653 $aNewtonian mechanics$9eng$_152181600 *653 $aconcept inventory$9eng$_152181700 *653 $agender gap$9eng$_152181800 *653 $aphysics$9eng$_140334600 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 43, nr. 1 (2020)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2020-01-03 *999 $z2000653125$anorart:2000653125 ^