PT som andrespråkspedagogisk verktøy i barnehage og skole
Ragnar Arntzen · Artikkel · Bokmål
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011294670 *008200323s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.653982 *100 $aArntzen, Ragnar$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdanning$_129091200 *245 $aPT som andrespråkspedagogisk verktøy i barnehage og skole *300 $aS. 263-276 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aPT står for: Prosessbarhetsteorien. - Engelsk sammendrag *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $akartleggingsverktøy$9nor$2norart$_129393600 *650 $anorsk som andrespråk (NOA)$9nor$2norart$_129810500 *650 $aspråkutvikling$2norart$_33166800 *653 $aassessment$9eng$_129670700 *653 $acommunication$9eng$_129698700 *653 $agrammar$9eng$_145850600 *653 $ainterlanguage theoryu$9eng$_151786800 *653 $aprocessability theory$9eng$_135641600 *653 $asecond language development$9eng$_150504600 *700 $aHåkansson, Gisela$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdanning$_148320300 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 103, nr. 4 (2019)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2019-04-07 *999 $z2000649028$anorart:2000649028 ^