Elevsamtalens muligheter og begrensninger i lys av eleverfaringer
Reidun Tangen
Artikkel Bokmål
*0011294666 *008200323s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.11023 *100 $aTangen, Reidun$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for spesialpedagogikk$_131329500 *245 $aElevsamtalens muligheter og begrensninger i lys av eleverfaringer *300 $aS. 227-238 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aelevsamtaler$9nor$2norart$_133702600 *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aassessment practices$9eng$_151786200 *653 $aformative assessment$9eng$_134910300 *653 $astudent-teacher dialogues$9eng$_151786300 *653 $astudent-teacher-relationship$9eng$_151786400 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 103, nr. 4 (2019)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2019-04-04 *999 $z2000649024$anorart:2000649024 ^