Studenterfaringer med veiledning og læring knyttet til deltagelse i et kvalitetsforbedringsprosjekt på sykehus med kunnskapsbasert praksis som arbeidsform : en beskrivende og utforskende studie
Gro Røkholt
Artikkel Bokmål
*0011294091 *008200305s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.711 *100 $aRøkholt, Gro$4aut$uOsloMet storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid$_145310800 *245 $aStudenterfaringer med veiledning og læring knyttet til deltagelse i et kvalitetsforbedringsprosjekt på sykehus med kunnskapsbasert praksis som arbeidsform$ben beskrivende og utforskende studie *246 $aStudent experiences with supervision and learning through participation in a quality improvement evidence-baced practice project in a hospital : a descriptive and explorative study *300 $aS. [1-17] *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $ahelsefagutdanning$9nor$2norart$_128783900 *650 $akunnskapsbasert praksis$9nor$2norart$_129349100 *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *650 $aveiledning$9nor$2norart$_128864600 *653 $aclinical placement$9eng$_143445700 *653 $aevidence-based practice$9eng$_130114800 *653 $afocus group interviews$9eng$_130111500 *653 $ahealth care students$9eng$_151730400 *653 $alearning$9eng$_130651000 *653 $asupervision$9eng$_129821400 *700 $aDavidsen, Liv-Signe;$4aut;$uAkershus universitetssykehus, Avdeling for kompetanse og utdanning$_148775900 *700 $aDihle, Alfhild$4aut$uOsloMet storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid$_131613100 *700 $aJohnsen, Heidi Ness;$4aut;$uAkershus universitetssykehus, Avdeling for kompetanse og utdanning$_148776000 *773 $tNordisk tidsskrift for helseforskning [elektronisk ressurs]$gÅrg. 16, nr. 1 (2020)$x1891-2982 *8564 $uhttps://doi.org/10.7557/14.5171 *999 $z2000648438$anorart:2000648438 ^